نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

اینجا پره از نامه های پست نشده.....پر از حرف و حرف و حرف......
پر از اتفاق ....پر از غم....امید.....شکست....وصله...پر از خوشحالی و رژ بنفش.....
اینجا زندگی در جریانه.....برای کسی نامه مینویسم که زندگیش در جریان نیست

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

حال خوب الان کجاست

داشتم به این فکر میکردم که امسال هیچ هیجانی برام نداره و هیچ برنامه ای ندارم....

چند سال خواسته هام مشخصه و کاری از پیش نمیره....میدونی دخترک ازت ممنونم که تغییر بودی واسه من....خوب اتفاق کمی نبودی و نیستی...یه اعتراف بکنم...هنوز حس میکنم اگه پسر بودی شاید ازت دل نمیکندم....خوب دیگه بیشعور بودم قبلا....ولی الان تو این زمینه شعور و آگاهی دارم.

پس اینجا ازت ممنونم.

و اینکه خواهرت داره بزرگ میشه و من دوست ندارم.من مادر خودخواهی هستم. مثلا تایم زیادی تو اتاقش میگذرونه...با عروسکاش بازی نمیکنه.تو نت دنبال مدل و اینا میگرده....با دوستاش پچ پچ میکنه و میخنده....میدونم که این قانون زندگیه و این داستانا....ولی من الان دلم گرفته و دوست ندارم بچگیش تموم شه....حالا مثلا چه خبره....بزرگ شدن....هیچی....

حالا من خودم رو میگم و به بشریت کاری ندارم!!!! چند ساله یه جا ایستادم و میگم امسال دیگه شاخش رو شکوندم و مغازه میزنم و پروژه و این داستانا....سالهاست همینه....زمان میگذره و ارزوهات خاک میگیرن....دلت خوشه که میری با امید ازش گرد و غبار رو پاک میکنی....که امسال سال منه.....

خوب بهانه ای نیست جز نخواستن و نشستن....دخترکم حس میکنم مادر خوبی نیستم .....دارم به نقش هام فکر میکنم....به الویت بندی ها....به خودخواهی های اخیرم....به مرکز قرار دادن خودم.....

حالا کمی اروم ترم....بشینم و فکر کنم و یک ماه مادر خوب بودن بشه مرکز ....بعد حس و حالش رو مز مزه کنم با الان.....

دلم تجربه جدید میخواد...دلم میخواد کوله بندازم برم سفر....دلم هوای جدید میخواد...خسته میشم از پنجره ی رو به بن بست باز شدن....خسته میشم از تکرار و تکرار...خسته میشم از ادای ادمهای بلدم بلدم....من هیچی بلد نیستم....خسته میشم 

+حال خوب رو باید ساخت....از مجموعه فرمایشات خودم هستش....حرفی ندارم دیگه😁

  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • ریما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی