نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

اینجا پره از نامه های پست نشده.....پر از حرف و حرف و حرف......
پر از اتفاق ....پر از غم....امید.....شکست....وصله...پر از خوشحالی و رژ بنفش.....
اینجا زندگی در جریانه.....برای کسی نامه مینویسم که زندگیش در جریان نیست

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

دومین سالگرد

سلام دخترکم.روشای من.

دو سال گذشت.خوب راستش وقتی بهش فکر میکنم میبینم که چه تصمیم سختی بود....چه کار سختی بود....چه دوره ی سختی بود....ولی خوبه که نیستی....

به نظرت من بعد دو سال از نبود تو چه حرفی دارم بهت بگم؟؟؟راستش بعضی وقتها یهو ته دلم خالی میشه که اگه نگهت میداشتم الان بزرگ شده بودی و من و تو و خواهرت سه تایی ست میکردیم و سلفی میگرفتیم و من هی سرچ میکردم که الان چه کاری باید بکنی....چه بازی....چند کلمه  باید بلد باشی....

ولی خوب من انتخاب کردم که دنیای خودم رو جایی بهتر کنم....بیشتر رو خودم کار کنم....از روی خودم تکثیر نکنم....به خودم سخت بگیرم که رشد کنم....اره تکثیر بی رویه آدمها غلطه....خیلی غلط.....

حالا دخترک دوسال میگذره و من خوبم....

هنوز هم خواهرت خوابت رو میبینه و با بغض از تو میگه و به من خرده میگیره برو دکتر....یعنی عاشق پیگیری هاش هستم😁😁

هر بار تلویزیون در مورد بارداری حرف میزنه خواهرت میگه مامان بیا گوش کن😁

خوب منم انداختم تقصیر خدا...نبود تو رو 

کمی دلم گرفته....همین....

  • ۹۵/۱۲/۰۱
  • ریما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی