نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

اینجا پره از نامه های پست نشده.....پر از حرف و حرف و حرف......
پر از اتفاق ....پر از غم....امید.....شکست....وصله...پر از خوشحالی و رژ بنفش.....
اینجا زندگی در جریانه.....برای کسی نامه مینویسم که زندگیش در جریان نیست

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

از سرزمین شمالی

من و خواهرت داشتیم کانال ها رو میچرخیدیم که یهو رسیدیم به سریال از سرزمین شمالی...من از بچگی تا الان همیشه با شنیدن اهنگش دلم خالی میشد...عاشق سریالش بودم....همیشه ادب و برخوردشون برام سوال بود که اینا ایراد دارن یا ما؟؟؟؟الانم که داره پخش میشه منو یهویی هل داد به سالها قبل....که یه تلویزیون سیاه سفید داشتیم و من چقدر واسه دیدن و شنیدن نامه های پسرک به مادرش لهله میزدم....اره...دخترک زمان خیلی سریع میگذره و مثلا چند سال دیگه تو شاید کلا فراموش بشی و این نامه ها یه گوشه نت خاک بخورن....انگار که زمان تو رو حل کرده باشه تو خودش...میدونی الان که حالم خوبه و همه چیز به شدت معمولی میگذره دارم فکر میکنم که عیدها چه زود میان و میرن و هر سال چند نفر ما قراره امسال رو بترکونیم و فلان و بهمان بشیم و باز همه چیز رو به زمان میسپریم که هضمش کنه ...که فراموشش کنیم....که بگیم از اولین شنبه سال نو😁😁😁

ولی من از یکشنبه شروع کردم و حاجت گرفتم....جان تو باور کن😊 حالا بیار سنت ها رو بشکونیم....بیا طور دیگه زندگی کنیم.مثلا کمتر غصه نداشته ها رو بخوریم...

اول من کمتر غصه نبودن یه بچه دیگه رو.....

اصلا میرسم به یکم اسفند ته دلم خالی میشه....دلم برات تنگ میشه با ابتکه جات خالی نیست...

 ولی خوب حس مادری و این سوسول بازی ها گوشه چشم ادم رو خیس میکنه....که  مثلا اگه اوضاع زندگی و کار و روان ما روبه راه و رو به رشد بود بد نبود که از خودمون تکثیر کنیم.....بعد مثلا لباس هامون ست میبود و هی سلفی میگیرفتیم و داد میزدیم که دنیا به کام ماست به شدت.....

ولی خوب من برای این هفته کلی کار و طرح دارم که اگه توی قند عسل و فانتزی  هات بودن به هیچ کدومشون نمیرسیدم.....

الان بچه های سریال از سرزمین شمالی چقدر بزرگ شدن.....زمان لعنتی.....

دخترک تو در زمان حل نمیشی چون بخشی از من هستی....خیالت راحت

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • ریما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی