نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

اینجا پره از نامه های پست نشده.....پر از حرف و حرف و حرف......
پر از اتفاق ....پر از غم....امید.....شکست....وصله...پر از خوشحالی و رژ بنفش.....
اینجا زندگی در جریانه.....برای کسی نامه مینویسم که زندگیش در جریان نیست

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

میدونی دخترکم نامه هام همه شدن اگه تو بودی.....اگه تو نبودی......خوب چه کنم.چی بگم؟ منم و یه عالمه حرف نگفته.میام اینجا میگم و میگم تو گوش کن من سبک شم.میدونی همه یه جورایی تنهان.حس میکنن کسی اونا رو نمی فهمه. جنس تنهایی ها فرق میکنه با هم .بعضی وقتها تو حرفی میزنی کسی نمی فهمه. جنس حرفت فرق میکنه یا کلا چرت میگی من نمیدونم......الان دلم میخواد یه چای دونفره می بود و یه پارک و یه دوست و یه دل سیر تبادل فکر و اندیشه .....ولی خوب در عوض شما هستی و نت و دلنوشته.....دوستم بهم میگفت چرا بچه نمیاری دیگه؟ بهش گفتم مایل نیستم یه علامت سوال دیگه به دنیا اضافه میکنم.همین به همین سادگی. گفتم من در خودم چیزی نمی بینم که بخوام تکیه بر اون یه آدم دیگه به بشریت اضافه کنم.خیلی فلسفیش کردم البته.؛)

میدونی همش دارم فکر میکنم چرا تو کشورهایی که جنگ و فقر و گرسنگی زیاده بچه زیاده؟ نمی فهمم.هضم نمیکنم.

مثلاً بزرگ میشن چی میشن؟!!! واقعا بشر لنگ فرت و فرت زاییدن منه.اونم پسر؟!؟ هه

ما آدمها انگار مسیر رو داریم برعکس میریم.

ببین عزیزم مادرت این روزها خل شده.سرش به کار خودش نیست .

  • ۹۵/۰۵/۰۶
  • ریما

نظرات (۳)

شما که قرار نیست بیاریش
چرا براش مینویسی؟
پاسخ:
خوب شما حوصله داشتی از اول بخونی متوجه داستان من میشی.نوشتن خیلی حال آدم رو خوب میکنه.......
ادم میتونه تو یه جمع ده نفره هم باشه اما احساس تنهایی کنه :(
پاسخ:
آره الان خیلی از آدمها با اینکه عصر ارتباطات اسم داره ولی تنهان به شدت.
  • فاطیما کیان
  • وقتی به این فکر میکنم که در اینده بچه دار بشم با خودم میگم اول خودت رو بزرگ تر از این کن (فکر و دلم رو میگم) تا بعد به فکر بزرگ کردن یکی دیگه بیفتی ...حست رو درک میکنم ...
    پاسخ:
    سلام. آره این خوبه آدم فکر کنه.به داستان به این بزرگی.دعوت یه آدم دیگه به زندگی. ...چه خوب که اینجا رو خوندی.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی