نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

اینجا پره از نامه های پست نشده.....پر از حرف و حرف و حرف......
پر از اتفاق ....پر از غم....امید.....شکست....وصله...پر از خوشحالی و رژ بنفش.....
اینجا زندگی در جریانه.....برای کسی نامه مینویسم که زندگیش در جریان نیست

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

پشت کوه

میدونی دخترکم من همیشه به جایی که درش زندگی میکنیم میگفتم پشت کوه.علاوه بر اینکه واقعاً پشت کوه قرار داره و هر پنچره ای رو باز میکنی کوه میبینی.....معنای لغوی پشت کوه رو هم در خودش داره.

بزار کمی از آروزهام برات بگم؛ مادرت از بچگی که از پایتخت به اینجا اومدن آرزو داشت از اینجا بره و هیچ وقت برنگرده.هیچ وقت اینجا رو دوست نداشتم.وقتی هشتم دی از اینجا رفتیم پایتخت چنان با اینجا روبوسی کردم و گذاشتم یه گوشه نقشه که انگار دیدار ما به قیامت افتاده بود!!!!! ولی الان باز برگشتیم و من ناراحت نیستم.میدونی دخترکم؛ کلی برنامه دارم و انقدی انگیزه دارم که وقت غصه خوردن ندارم.

خوبیه پشت کوه زندگی کردن به اینه که قدر امکانات شهر بزرگ رو میدونی و وقتی به سفر میری خیلی بیشتر بهت میچسبه.اینجا در عوض آرامش داره.وقتت پشت ترافیک هدر نمیره جاش میتونی کاری کنی.کتابی بخونی.

گفتم آرزو.....آرزو دارم کارم رو گسترش بدم.خواهرت رو تو هنرش به جایی برسونم.ثروتمند بشم.بچه ای رو تحت حمایت مالی قرار بدم.به اگاهی برسم.سفرهای زیادی برم.تولیدی و برند بزنم و اسم تو رو بزارم روش.....

من همیشه به یاد تو میمونم.

چرا جزو آرزوهام تو نبودی؟؟؟؟؟؟؟

  • ۹۵/۰۳/۲۴
  • ریما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی