نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

اینجا پره از نامه های پست نشده.....پر از حرف و حرف و حرف......
پر از اتفاق ....پر از غم....امید.....شکست....وصله...پر از خوشحالی و رژ بنفش.....
اینجا زندگی در جریانه.....برای کسی نامه مینویسم که زندگیش در جریان نیست

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

بی خیالی

سلام

این مدت زندگی دلگیر گذشت.وقتی کسی رو از دست میدی دنیا برات بی ارزش و دلتنگ میشه.میدونی دخترک بعضی آدمها حیف هستن که زود برن.مثلا بودنشون دلارام و قوت قلب میتونه باشه.ولی خوب رسم زندگی چیز دیگه ست ....نمیدونم چی برات بنویسم....بهت گفته بودم هرسال نزدیک تولدم این حس و حال بهم دست میده که انگار به پوچی میرسم و حس میکنم باز یه سال گذشت و من چقدر دورم از کسی که تلاش میکنم بشم...دخترکم سردرگمی خیلی بده....بلاتکلیفی....حس کنی منگ ایستادی که من چی رو از دست دادم...

چرا اون حس رضایت رو پیدا نمیکنم.چیکار کنم که آروم بگیرم....

دل اشوبم و دلتنگ 

این روزهای تلخ هم  میگذره ....منتظر معجزه و روزهای عالی نیستم

هرچی که باید پیش بیاد اتفاق میوفته

شاید کمی بی خیالی بد نباشه....

  • ۹۶/۱۱/۲۰
  • ریما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی