نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

نامه های پست نشده

مادر نصفه نیمه

اینجا پره از نامه های پست نشده.....پر از حرف و حرف و حرف......
پر از اتفاق ....پر از غم....امید.....شکست....وصله...پر از خوشحالی و رژ بنفش.....
اینجا زندگی در جریانه.....برای کسی نامه مینویسم که زندگیش در جریان نیست

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

یادمه همین حوالی کمی دیرتر بود که فهمیدم تو هستی....یادمه که رفتم سونو دادم تو قد یه نقطه بودی و دست و دلم لرزید....یادمه پاییز بود....سرد بود....یادمه تو خیابون سونو دستم بود و دلم میلرزید...میدونی دخترک من عاشق تمام فصل ها هستم.هر کدوم قشنگی و دلربایی خودش رو داره....اخه مگه میشه بین این همه قشنگی خدا آدم فرق بزاره؟؟؟؟

ولی پاییز من رو یاد تو میندازه

نمیدونم فصل جفت گیری آدمهاست که این فصل همه به من گیر میدن و آدرس دکتر و جوشونده و پوزیشن معرفی میکنن😂😂😂😂😂

میدونی دخترکم هرچقدر صبور باشی بعضی وقتها کم میاری و دوست داری بگی میشه لطفا به زاد و ولد بقیه کاری نداشته باشین!!!!

این روزها هی نگاه میکنم ببینم یه لحظه بودنت چه شکلی بودیم الان....

مثلا وقتی کتاب میخونم ...خیاطی میکنم...با پدرت سر مسائل مالی بحث میکنیم...با خواهرت درس کار میکنم....تنهایی خودم...فاصله ....سرد شدن....میبینم تو اصلا جات خالی نیست....

دروغه بگم دوست ندارم برگردی....

نمیدونی وقتی بچه میبینم یا خواهرت بهانه بودن تو رو میگیره چقدر دلم میخواست بودی ....همیشه میگم اگه بیاد اینجور باشیم فلان کار و فلان شعر و فلان بازی و فلان ......

میدونم که مادر نصفه نیمه فقط حرف میزنه......

حالا تو که جات خالی نیست....پاییز هم هست و دست و دلم میلرزه از نبود تو یا دلم قرصه از نبود تو؟؟؟؟

دارم فکر میکنم که چطور خونه رو جایی بهتر کنم برای زندگی؟؟؟

مادرت تو پاییز همیشه ته دلش میلرزه....نگران از دست دادن هایی میشه که نمیدونه چی هستن....

مادرت از تنهاییش ناراحت نیست....از انتخاب هاش ....

اونقدر  میگردم تا پیداش کنم.تو یادت نیست من همیشه میگفتم  تکه گمشده پازل....ولی یه چیز جدید هم به ذهنم رسیده اینکه این قطعه ای که دارم رو میتونم صیقل بدم شکل بدم بشه تکه گمشده پازل.....

آرررررره

چقدر خوبه با تو حرف زدن ....به مامان راهکار میدی....

پاییز و دلتنگی هاش هم دوست داشتنیه......

  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • ریما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی